ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021

Which side are you on? "Ώ εργάτες πώς το αντέχετε; πεστε μου πώς το μπορείτε; Θα είστε άθλιοι απεργοσπάστες ή αληθινοί άντρες Με ποιά πλευρά είστε παιδιά" (video)



 Ώ εργάτες πώς το αντέχετε;
πεστε μου πώς το μπορείτε;
Θα είστε άθλιοι απεργοσπάστες
ή αληθινοί άντρες
Με ποιά πλευρά είστε παιδιά
Με ποια πλευρά είστε;
Μη γίνεστε των αφεντικών απεργοσπάστες
μην ακούτε τα ψέματά τους



Which side are you on? Με ποιά πλευρά είστε;

Ελάτε γύρω καλοί εργάτες ,

έχω καλά νέα να σας πω

το σωματείο ήρθε

και θα μείνει εδώ.


Με ποιά πλευρά είστε παιδιά

Με ποια πλευρά είστε;


Ο πατέρας μου ήταν ανθρακωρύχος

Τώρα είναι στον ουρανό

θα στέκεται όμως στο πλευρό μας συνάδελφοι

μέχρι να κερδηθεί η μάχη.


Με ποιά πλευρά

είστε παιδιά

Με ποια πλευρά είστε;


Λένε ότι στην κομητεία του Χάρλαν

δεν υπάρχουν ουδέτεροι εδώ.

Ή με το σωματείο θα είσαι

ή τσιράκι του Μπλαίρ.


Με ποιά πλευρά είστε παιδιά

Με ποια πλευρά είστε;


Ώ εργάτες πώς το αντέχετε;

πεστε μου πώς το μπορείτε;

Θα είστε άθλιοι απεργοσπάστες

ή αληθινοί άντρες


Με ποιά πλευρά είστε παιδιά

Με ποια πλευρά είστε;


Μη γίνεστε των αφεντικών απεργοσπάστες

μην ακούτε τα ψέματά τους

Οι φτωχοί δεν έχουμε καμία τύχη

εκτός αν οργανωθούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου