ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

ΝΕΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΤΣΑΡΑΣ





Ο Πανταζής Τσάρας που στα δύο χρόνια του αγώνα πάλαιψε μαζί μας  εναντίον του μαύρου, όταν  άνοιξε  η πύλη της ΕΡΤ  και στους "αντάρτες", έδωσε  με μεγάλο πείσμα και κέφι έναν άλλο αγώνα  που είχε να κάνει  με την  ανάσταση του σκοτωμένου απο το καθεστώς  των Σαμαρά -Βενιζέλου δημόσιου ραδιοφώνου.Ανέλαβε  αρχικά  τα καθήκοντα του συντονιστή  του δευτέρου προγράμματος  και όταν  άρχισαν να φαίνονται τα αποτελέσματα της δουλειάς του, οι  "πεφωτισμένοι"  (και νυν "αγανακτισμένοι") τον  αντικατέστησαν και τον  έβαλαν στη "συντήρηση" μαζί με άλλους  "ανυπότακτους".

Σήμερα  ο Πανταζής Τσάρας  για δεύτερη φορά αναλαμβάνει έστω και προσωρινά  την ευθύνη  του τρίτου προγράμματος, στο οποίο πιστεύουμε  ότι θα προσφέρει  τις γνώσεις  και την εμπειρία του δίνοντάς του την ανάσα  που ίσως να έλειπε.

Θυμηθήκαμε  την επιστολή του  που είχε δημοσιευτεί στις "Τυπολογίες" τον Μάρτιο του 2016, τότε  δηλαδή που κ. Τσάρας  εισέπραξε  το αντίτιμο της "μη συμμόρφωσής του" με  τα "θέλω" μερικών  "ινστρουκτόρων"  που λέγαμε  στα φοιτητικά μας χρόνια.:




Τι υποστηρίζει ο Π. Τσάρας για το Δεύτερο


Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή που έστειλε στη διοίκηση της ΕΡΤ ο πρώην συντονιστής του Δευτέρου Προγράμματος, Πανταζής Τσάρας.

“Αξιότιμοι κύριοι, από τη στιγμή που ανέλαβα την ευθύνη ως συντονιστής του Δευτέρου Προγράμματος της ΕΡΑ με την επαναλειτουργία της ΕΡΤ, μετά το μαύρο, τον Ιούνιο του 2015 , προσπάθησα να αξιοποιήσω κάθε έναν από τους συναδέλφους μου που βρήκα εντός της ΝΕΡΙΤ , μαζί με τους παλιούς συναδέλφους και με αυτούς από την ΕΡTOPEN.

Η λειτουργία του προγράμματος προχωρούσε με πάρα πολλά προβλήματα, όπως με την έλλειψη ηχοληπτών στη ροή του προγράμματος και στις ηχογραφήσεις, με προβλήματα μετάδοσης του Δευτέρου στην περιφέρεια λόγω κακής συντήρησης των πομπών και έλλειψης προσωπικού , κάτι που ακόμα συνεχίζεται.

Η σύνθεση των εργαζομένων συναδέλφων μου έγινε με τον καλύτερο τρόπο παρά των αντιθέσεών τους, με αποτέλεσμα το παραγόμενο πρόγραμμα να λειτουργεί με τα καλύτερα αποτελέσματα. Παρόλο που αντιμετώπισα κάποια εσωτερικά προβλήματα που δημιούργησαν ελάχιστοι από τους συναδέλφους, κατόρθωσα το Δεύτερο πρόγραμμα να αξιοποιήσει όλο το δυναμικό του χωρίς αποκλεισμούς και με την μέγιστη δυνατή συναίνεση καλύπτοντας κενά άλλων προγραμμάτων της Ελληνικής Ραδιοφωνίας (π.χ Πρώτο πρόγραμμα) .

Επίσης από τον Ιούλιο του 2015 κατάφερα να υποστηρίξω την εξωστρέφεια του προγράμματός μας , με σειρά συναυλιών και αφιερωμάτων δίνοντας το στίγμα και τη φιλοσοφία του ιστορικού , μουσικού Δευτέρου προγράμματος. Με υπομονή και επιμονή , με όλες τις αντιξοότητες που συνάντησα έχω ήδη προγραμματίσει σειρά νέων συναυλιών για την «Ελληνική Μουσική Σκηνή στο Δεύτερο», με αξιόλογους καλλιτέχνες, εκφραστές της Ελληνικής Μουσικής Σκηνής έως και τις 23/6/2016.

Αφιέρωσα με απόλυτο σεβασμό τις δυνάμεις μου στην υποστήριξη της δουλειάς μου και των συναδέλφων μου, όπως έχω κάνει σε όλη τη διάρκεια της εργασιακής μου τριαντάχρονης πορείας.

Παρόλα αυτά , η αντικατάστασή μου, από συντονιστή του Δευτέρου Προγράμματος έγινε με άκομψο τρόπο, χωρίς ίχνος συναδελφικού σεβασμού από τον Δ/ντή Προγρ/τος Ρ/Φ (δημοσιογράφου του πολιτικού ρεπορτάζ κ. Γιώργου Γιουκάκη), που με ενημέρωσε μέσω της γραμματέως μου . Για τους λόγους της απομάκρυνσής μου θα αναφερθώ στο μέλλον. Όμως , το ότι ο πρόεδρος της ΕΡΤ Διονύσης Τσακνής στη συνάντησή μας μου είπε ότι έχω πολλά προσόντα και πρέπει η εταιρεία να με αξιοποιήσει, δεν σημαίνει ότι πρόκειται να ξεχάσω την ασέβεια καθώς και την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που υπέστη από τον Διευθυντή μου Γιώργο Γιουκάκη.

Εύχομαι στη νέα διεύθυνση του Δευτέρου προγράμματος καλή επιτυχία και ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου και ακροατές για τη συνεργασία και την αγάπη τους στον κοινό αγώνα για μια καλύτερη ΕΡΤ.

Προσωπικά θα συνεχίσω, όπως κάνω όλα αυτά τα χρόνια να υποστηρίζω με τον καλύτερο τρόπο την εργασία μου σεβόμενος πάντα τους συναδέλφους μου, και τους φορολογούμενους πολίτες που πληρώνουν την ΕΡΤ από το υστέρημά τους.

ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΤΣΑΡΑΣ”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου