ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Κώστας Καταραχιάς: "Οι λάσπες που εκτόξευσαν για την ιατρική μου δουλειά και εμπειρία καταρρίφθηκαν από την ίδια την επιτροπή που οι ίδιοι ορίζουν!"

 


Χθες 12 Απρίλη το απόγευμα ενημερώθηκα από τη γραμματεία επιτροπής κρίσεων μονίμων διορισμών ιατρών ΕΣΥ ότι

στην τελική κατάταξη για τη θέση επιμελητή β στο Έλενα Βενιζέλου και μετά την συνέντευξη που είχε διεξαχθεί το ίδιο πρωί βγήκα πρώτος! Σήμερα έκανα αποδοχή θέσης! Είναι μια σημαντική ανακούφιση μετά τα βασανιστήρια που έχουμε περάσει εγώ, το σωματείο και οι συναδελφισσες/οι στον Άγιο Σάββα και το Σωτηρία! Δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί τίποτα από όλα αυτά! 

Οι λάσπες που εκτόξευσαν για την ιατρική μου δουλειά και εμπειρία καταρρίφθηκαν από την ίδια την επιτροπή που οι ίδιοι ορίζουν! 



Αποδεικνύεται ότι ο μόνος λόγος που βρέθηκα εκτός ΕΣΥ είναι η συνδικαλιστική και πολιτική μου δράση και η μεθοδευμένη προσπάθεια τους να διαλύσουν το σωματείο μας! Παραμένω άνεργος για αυτούς τους λόγους  ακόμα και τώρα καθως το ΦΕΚ διορισμού συνήθως παίρνει 3 με 4 μήνες για να προσληφθω οριστικά! Διεκδικώ να επιστρέψω άμεσα στον Άγιο Σάββα που στενάζει το τμήμα μου αυτή την στιγμή μέχρι την ολοκλήρωση του διορισμού, διεκδικώ τα ασφαλιστικά μέτρα στις 25 Μαίου, διεκδικώ την αποκατάσταση του σωματείου μας και θα συνεχίσουμε τη μάχη στις 22 Απρίλη 9:00πμ πλατεία Μαβίλη για να μπει ένα τέλος στην θανατερη διαχείριση της πανδημίας! Μονιμοποιήσεις ,προσλήψεις τώρα, επίταξη των ιδιωτικών νοσοκομείων για να σωθούν ζωές!

Δεν έχω λόγια για την συγκλονιστική συμπαράσταση και αλληλεγγύη από τα συνδικάτα την αριστερά, από όλες και όλους σας! Συνεχίζουμε πιο δυνατά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου