Αν νομίζατε ότι η πασίγνωστη αφίσα της ακριβοπληρωμένης κυβερνητικής καμπάνιας "Μένουμε σπίτι" είναι ελληνική εικαστική αποκλειστικότητα, κάνετε λάθος.
Πρόκειται για μια προσφορά της ιστοσελίδας freepik.com, την οποία μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία "housewarming invitaion party" (βλ.εδώ), ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλες προσκλητήριες κάρτες για ζεστά σπιτικά πάρτυ.
Όπως φαίνεται δεν πρόκειται για μια εικαστική δημιουργία που προέκυψε κατόπιν ειδικής παραγγελίας της ελληνικής κυβέρνησης προκειμένου να προωθηθεί και να διαφημισθεί στην Ελλάδα η επιβολή του "Μένουμε σπίτι". Μια διαφημιστική καμπάνια με κόστος πολλών εκατομμυρίων που μαζεύτηκαν απο την δική μας αφαίμαξη σε άμεσους και έμμεσους φόρους
Ευχόμαστε να μην αποκαλυφθεί ότι
αυτή η γνωστή ελληνική αφίσα πληρώθηκε σαν αυθεντική μοναδικής έμπνευσης και σύλληψης εικαστική έκφραση και πως δεν στήθηκε όλη αυτή η ...εικαστική ελληνική (;) δημιουργία στα πρότυπα των "δημιουργών" της "σκοιλ ελικικικό" τηλεεπιμόρφωσης που τελικά απεσύρθη εν μέσω κορωνοϊού και δημόσιας κατακραυγής.
Ευχαριστούμε τον συνάδελφο μέλος της ΕΤΙΤΑ Γιάννη Δημητρέλλη, ο οποίος εκτός απο εξαιρετικός τεχνικός με πολλά χρόνια προσφοράς στην ιδιωτική τηλεόραση, όπως φαίνεται είναι και σπουδαίος "ρεπόρτερ", αφού μέσω της σελίδας τους στο facebook ανακαλύψαμε και εμείς την προέλευση της πασίγνωστης και ακριβοπληρωμένης για την προβολή της (ελπίζουμε όχι και για την ελληνική ...δημιουργία της) αφίσας "Μένουμε σπίτι".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου