(Αναδημοσίευση από τις typologies.gr)
ΑΝΑΡΤΗΣΗ υπουργού ψηφιακής oΠολιτικής Νίκου Παππά, στην προσωπική του σελίδα στο Facebook
Που είναι οι συνταγματολόγοι-«παπαγάλοι» τώρα που το ΣτΕ επιβεβαίωσε τη νομιμότητα, συνταγματικότητα και ορθότητα της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών;
Αγαπητές φίλες αγαπητοί φίλοι,
επιλέγω -πάλι από εδώ, πάλι αδιαμεσολάβητα- να μιλήσω για ένα θέμα που πάλι θα περάσει «στα ψιλά».
Πρόκειται για την τελική δικαίωση του νόμου 4339/2015 από το Συμβούλιο της Επικρατείας, που επιβεβαίωσε με τον πιο σαφή και πανηγυρικό τρόπο τη νομιμότητα, συνταγματικότητα και
ορθότητα της διαδικασίας αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη των διαπρύσιων κηρύκων της αντισυνταγματικότητας του νόμου τώρα, μετά τις ομόφωνες αποφάσεις του ΣτΕ. Που είναι τώρα οι συνταγματολόγοι-«παπαγαλάκια»; Δεν έχουν άποψη επί των αποφάσεων;
Είμαστε η Κυβέρνηση που τόλμησε να βάλει τέλος σε ένα καθεστώς 30ετούς ασυδοσίας και συνενοχής -προς ίδιον όφελος- πολιτικού και μιντιακού συστήματος. Και σήμερα, ένας μεγάλος κύκλος επιθέσεων, κατηγοριών και ύβρεων κλείνει οριστικά και πλέον αμετάβλητα.
Είναι σαφές, πλέον, πως θα έχουμε και αδειοδοτημένους σταθμούς και διασφαλισμένες θέσεις εργασίας για δύο χιλιάδες εργαζόμενους τουλάχιστον (400 εργαζόμενοι ανά σταθμό, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία).
Το ΣτΕ, μετά την προσφυγή των καναλαρχών, έκρινε ότι:
Η συνταγματική εγγύηση του άμεσου ελέγχου των τηλεοπτικών σταθμών από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης τηρήθηκε με την εκ μέρους του διατύπωση της σύμφωνης γνώμης για τον καθορισμό της τιμής εκκίνησης (και του αριθμού των αδειών) και τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αδειοδότηση.
Οι αριθμητικά περιορισμένες διοικητικές άδειες παρέχουν στους κατόχους τους τη δυνατότητα να αποκομίζουν σημαντικά ωφελήματα (κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής φύσεως) και να βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση έναντι άλλων επιχειρηματιών οι οποίοι δεν είναι κάτοχοι της απαιτούμενης σχετικής άδειας.
Το τίμημα προσδιορίστηκε με αντικειμενικά και πρόσφορα κριτήρια αναλόγως των οικονομικών και τεχνολογικών δεδομένων.
Η καταβολή του τιμήματος της άδειας διαφοροποιείται από την προβλεπόμενη καταβολή του ανταλλάγματος προς τη DIGEA για την παροχή υπηρεσιών πολυπλεξίας, μεταφοράς και διανομής ψηφιακού σήματος.
Η καταβολή του τιμήματος δεν αποτελεί τη μόνη προϋπόθεση για τη χορήγηση της σχετικής διοικητικής άδειας αφού απαιτείται από το νόμο (και την προκήρυξη) να πληρούνται και άλλες προϋποθέσεις , οι οποίες επίσης αποσκοπούν να διασφαλίσουν την εκπλήρωση των κατά το Σύνταγμα σκοπών δημοσίου συμφέροντος (αντικειμενικότητα, αμεροληψία και πολυφωνία ραδιοτηλεοπτικών μέσων) και ανάγονται σε κριτήρια ποιοτικά.
Το σύστημα αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών, όπως εισήχθη με το ν. 4339/2015 δεν αντιβαίνει στο άρθρο 10 της ΕΣΔΑ.
Είναι αντικειμενικά και πρόσφορα στοιχεία για τον καθορισμό της τιμής εκκίνησης τα πραγματικά δεδομένα που σχετίζονται με το προσφερθέν τίμημα των πλειοδοτών στη δημοπρασία για τη χορήγηση 4 αντίστοιχων αδειών κατόπιν της 1/2016 προκήρυξης του Υπουργού Επικρατείας, αφού τα ποσά αυτά απηχούν την εκτίμηση των ίδιων των τηλεοπτικών επιχειρήσεων για την οικονομική αξία των εν λόγω αδειών.
Η λάσπη τριών ετών καταρρίπτεται καταιγιστικά και με τρόπο εκκωφαντικό.
Και για τον αριθμό των αδειών και για τη μη καταβολή τιμήματος για τις άδειες και για τη μη διεξαγωγή δημοπρασίας.
Δεν ξεχνάμε τι έλεγαν οι αντίπαλοι μας στρουθοκαμηλίζοντας.
Δεν περιμένουμε να ζητήσουν συγγνώμη μετά τις αποφάσεις του ΣτE, ούτε περιμένουμε οι συνταγματολόγοι-«παπαγαλάκια» -αυτοί με τις πηχυαίες δηλώσεις περί «αντισυνταγματικότητας»- να προβούν σε νέες δηλώσεις τώρα που αποδεικνύεται περίτρανα και η συνταγματικότητα του νόμου 4339/2015 αλλά και το ότι θέτει και ποιοτικά, εκτός από οικονομικά κριτήρια στη διαδικασία. Τώρα που το Σύνταγμα, το οποίο απαιτεί αδειοδότηση για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, εφαρμόστηκε για πρώτη φορά.
Παράλληλα, ο νόμος 4339/2015 -για τον οποίο και τι δεν είχαμε ακούσει;- είναι συμβατός με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και δεν βρίσκεται σε αντίθεση με τις ευρωπαϊκές οδηγίες.
Νιώθουμε απλά δικαιωμένοι που επιμείναμε στο ότι η Πολιτεία ρυθμίζει, βάζει κανόνες, δίνει τις άδειες λειτουργίας και αν ο νόμος δεν τηρηθεί, τις ανακαλεί.
Και για όσα μας είπαν… σφουγγάρι.
Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.
Με επιμονή στη νομιμότητα.p
ΑΝΑΡΤΗΣΗ υπουργού ψηφιακής oΠολιτικής Νίκου Παππά, στην προσωπική του σελίδα στο Facebook
Που είναι οι συνταγματολόγοι-«παπαγάλοι» τώρα που το ΣτΕ επιβεβαίωσε τη νομιμότητα, συνταγματικότητα και ορθότητα της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών;
Αγαπητές φίλες αγαπητοί φίλοι,
επιλέγω -πάλι από εδώ, πάλι αδιαμεσολάβητα- να μιλήσω για ένα θέμα που πάλι θα περάσει «στα ψιλά».
Πρόκειται για την τελική δικαίωση του νόμου 4339/2015 από το Συμβούλιο της Επικρατείας, που επιβεβαίωσε με τον πιο σαφή και πανηγυρικό τρόπο τη νομιμότητα, συνταγματικότητα και
ορθότητα της διαδικασίας αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη των διαπρύσιων κηρύκων της αντισυνταγματικότητας του νόμου τώρα, μετά τις ομόφωνες αποφάσεις του ΣτΕ. Που είναι τώρα οι συνταγματολόγοι-«παπαγαλάκια»; Δεν έχουν άποψη επί των αποφάσεων;
Είμαστε η Κυβέρνηση που τόλμησε να βάλει τέλος σε ένα καθεστώς 30ετούς ασυδοσίας και συνενοχής -προς ίδιον όφελος- πολιτικού και μιντιακού συστήματος. Και σήμερα, ένας μεγάλος κύκλος επιθέσεων, κατηγοριών και ύβρεων κλείνει οριστικά και πλέον αμετάβλητα.
Είναι σαφές, πλέον, πως θα έχουμε και αδειοδοτημένους σταθμούς και διασφαλισμένες θέσεις εργασίας για δύο χιλιάδες εργαζόμενους τουλάχιστον (400 εργαζόμενοι ανά σταθμό, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία).
Το ΣτΕ, μετά την προσφυγή των καναλαρχών, έκρινε ότι:
Η συνταγματική εγγύηση του άμεσου ελέγχου των τηλεοπτικών σταθμών από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης τηρήθηκε με την εκ μέρους του διατύπωση της σύμφωνης γνώμης για τον καθορισμό της τιμής εκκίνησης (και του αριθμού των αδειών) και τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αδειοδότηση.
Οι αριθμητικά περιορισμένες διοικητικές άδειες παρέχουν στους κατόχους τους τη δυνατότητα να αποκομίζουν σημαντικά ωφελήματα (κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής φύσεως) και να βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση έναντι άλλων επιχειρηματιών οι οποίοι δεν είναι κάτοχοι της απαιτούμενης σχετικής άδειας.
Το τίμημα προσδιορίστηκε με αντικειμενικά και πρόσφορα κριτήρια αναλόγως των οικονομικών και τεχνολογικών δεδομένων.
Η καταβολή του τιμήματος της άδειας διαφοροποιείται από την προβλεπόμενη καταβολή του ανταλλάγματος προς τη DIGEA για την παροχή υπηρεσιών πολυπλεξίας, μεταφοράς και διανομής ψηφιακού σήματος.
Η καταβολή του τιμήματος δεν αποτελεί τη μόνη προϋπόθεση για τη χορήγηση της σχετικής διοικητικής άδειας αφού απαιτείται από το νόμο (και την προκήρυξη) να πληρούνται και άλλες προϋποθέσεις , οι οποίες επίσης αποσκοπούν να διασφαλίσουν την εκπλήρωση των κατά το Σύνταγμα σκοπών δημοσίου συμφέροντος (αντικειμενικότητα, αμεροληψία και πολυφωνία ραδιοτηλεοπτικών μέσων) και ανάγονται σε κριτήρια ποιοτικά.
Το σύστημα αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών, όπως εισήχθη με το ν. 4339/2015 δεν αντιβαίνει στο άρθρο 10 της ΕΣΔΑ.
Είναι αντικειμενικά και πρόσφορα στοιχεία για τον καθορισμό της τιμής εκκίνησης τα πραγματικά δεδομένα που σχετίζονται με το προσφερθέν τίμημα των πλειοδοτών στη δημοπρασία για τη χορήγηση 4 αντίστοιχων αδειών κατόπιν της 1/2016 προκήρυξης του Υπουργού Επικρατείας, αφού τα ποσά αυτά απηχούν την εκτίμηση των ίδιων των τηλεοπτικών επιχειρήσεων για την οικονομική αξία των εν λόγω αδειών.
Η λάσπη τριών ετών καταρρίπτεται καταιγιστικά και με τρόπο εκκωφαντικό.
Και για τον αριθμό των αδειών και για τη μη καταβολή τιμήματος για τις άδειες και για τη μη διεξαγωγή δημοπρασίας.
Δεν ξεχνάμε τι έλεγαν οι αντίπαλοι μας στρουθοκαμηλίζοντας.
Δεν περιμένουμε να ζητήσουν συγγνώμη μετά τις αποφάσεις του ΣτE, ούτε περιμένουμε οι συνταγματολόγοι-«παπαγαλάκια» -αυτοί με τις πηχυαίες δηλώσεις περί «αντισυνταγματικότητας»- να προβούν σε νέες δηλώσεις τώρα που αποδεικνύεται περίτρανα και η συνταγματικότητα του νόμου 4339/2015 αλλά και το ότι θέτει και ποιοτικά, εκτός από οικονομικά κριτήρια στη διαδικασία. Τώρα που το Σύνταγμα, το οποίο απαιτεί αδειοδότηση για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, εφαρμόστηκε για πρώτη φορά.
Παράλληλα, ο νόμος 4339/2015 -για τον οποίο και τι δεν είχαμε ακούσει;- είναι συμβατός με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και δεν βρίσκεται σε αντίθεση με τις ευρωπαϊκές οδηγίες.
Νιώθουμε απλά δικαιωμένοι που επιμείναμε στο ότι η Πολιτεία ρυθμίζει, βάζει κανόνες, δίνει τις άδειες λειτουργίας και αν ο νόμος δεν τηρηθεί, τις ανακαλεί.
Και για όσα μας είπαν… σφουγγάρι.
Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.
Με επιμονή στη νομιμότητα.p
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου