ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ : ΤΟ "SOS" ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΠΕΙΝΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΒΗΧΟΥ

 


https://www.facebook.com/marina.vichou

SOS
Συνάδελφοι παρακαλώ όσοι πιστεύετε σ'αυτο τον αγώνα βοηθήστε με. Δηλώνει η Πρόεδρος σε άλλους συναδέλφους μου ότι δεν μπορεί να μένει το κτήριο ανοιχτό τις νύχτες με φύλακα για την ασφάλεια μου, παρ'ολο που έχω δηλώσει ότι εγώ θα τον πληρωνω και έχω συζητήσει με τα παιδιά και δεν υπάρχει πρόβλημα. Αυτή η πρακτική είναι απάνθρωπη. Αποσκοπεί στην σωματική και ψυχική μου εξόντωση. Φθάνει στα όρια ενός "άτυπου" βασανισμού...σας παρακαλώ να παρεμβετε, γιατί το κτήριο της ΕΣΗΕΑ δεν είναι τσιφλίκι της κυρίας Αντωνίαδου. Ανήκει σε όλους μας και έχουμε όλοι πληρώσει γι'αυτό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου