ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Με καυστικό χιούμορ οι γυναίκες στην πλατεία Συντάγματος , τραγουδούν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη εξηγώντας τους πως "εχουν καταλαβει ήδη το δικό τους το παιχνίδι" (video)



Με  καυστικό χιούμορ οι γυναίκες  στην πλατεία  Συντάγματος , τραγουδούν  στην κυβέρνηση Μητσοτάκη  εξηγώντας τους  πως "εχουν καταλαβει ήδη το δικό τους το παιχνίδι":



Βίντεο της Zeynep Namlı

Ποτέ Ζητας ποτέ Δέλτα Και εγώ μέσα για μια πέτρα Μπάτσοι μέσα στα σχολεία Χωρίς ΜΕΘ νοσοκομεία Ξύλο πέφτει στη πλατεία Αύρες σπάνε τη πορεία Έχω καταλάβει ήδη το δικό σας το παιχνίδι Έχω καταλάβει ήδη το δικό σας το παιχνίδι Έχω καταλάβει ήδη την ατομική ευθύνη Τίγκα είναι το βαγόνι Κ άλλοι κάνουν το παγώνι Μαρτυρίες κουκουλώνουν Καταλήψεις εκκενώνουν Εδώ ειν'του Χουντι-Κουλη Του Λιγνάδη του Κιμούλη Εδώ είναι της Μενδώνη που όλα βρε τα κουκουλώνει Εδώ είναι της Μενδώνη που όλα βρε τα κουκουλώνει Τα αρχαία τα ξηλώνει την Ακρόπολη μπαζώνει Έχω λιώσει στο σαλόνι Και ο μπάτσος ξεσαλώνει Άλλος πάει Ικαρία Και εγώ ούτε στη γωνία Έχω πάθει μυωπία από την τηλεργασια Live streaming συναυλία Το webex στα σχολεία Ζω μέσα στην αγωνία Με έχει φάει η ανεργία Πάγωσε η οικονομία Και πουλάνε αριστεία Οικογενειοκρατία, της ελίτ η εξουσία Πρώτη στην παιδεραστία Βγαίνω στην παρανομία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου