ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

«Αι ορθαί απόψεις του Χίτλερ δια τους Εβραίους», η Παλαιστίνη και ο τηλεΑδωνης



Ν.Μπογιόπουλος "Ημεροδρόμος" 18/5/2018
Η ΝΔ ούτε είδε, ούτε άκουσε κάτι για την μαζική σφαγή των Παλαιστινίων από το Ισραήλ στις 14 Μαίου στη Γάζα. Ως εκ τούτου, προς τέρψη του Αμερικανού πρέσβη με τον οποίο ο κ.Μητσοτάκης συναντιέται κάθε τρεις και λίγο, το κόμμα του «ανήκομεν εις την Δύσιν» δεν εξέδωσε μισή επίσημη ανακοίνωση.
    Ο,τι όμως δεν μπορεί να πει επισήμως η ΝΔ ως πολιτικός φορέας, το διατυπώνει σαν «προσωπική» του άποψη ο αντιπρόεδρός της Αδ.Γεωργιάδης.
    Αυτός ο καλός χριστιανός, λοιπόν, την ημέρα που συντελείτο το μακελειό στη Γάζα επιδιδόταν στην αναπαραγωγή των tweet της αμερικανικής πρεσβείας στο Ισραήλ για τα εγκαίνιά της στην Ιερουσαλήμ, γεγονός που αποτέλεσε την αφορμή για τις δεκάδες δολοφονίες:


    Στην συνέχεια και ενώ η Παλαιστίνη μετρούσε 60 νεκρούς και πάνω από 2.500 τραυματίες, ο αντιπρόεδρος του Κ.Μητσοτάκη, πρότεινε (με άλλο retweet) στους «ακολούθους» του να διαβάσουν όλη την ισραηλινή «επιχειρηματολογία», όπως αυτή περιέχεται σε άρθρο υπό τον τίτλο «Έχει δικαίωμα το κράτος του Ισραήλ να αμυνθεί;»

    Για να αντιληφθεί κανείς το «πνεύμα» του συγκεκριμένου άρθρου , το οποίο είναι «τυφλή» αναπαραγωγή της αμερικανικής προπαγάνδας για το έγκλημα στην Παλαιστίνη, αρκεί το παρακάτω απόσπασμα: 
«Πριν βιαστούμε να βγάλουμε εύκολα συμπεράσματα -υπό το κράτος της συναισθηματικής φόρτισης που προκαλείται από την ύπαρξη εξήντα νεκρών– ας αναρωτηθούμε γιατί οι Παλαιστίνιοι της Χαμάς ήθελαν να γκρεμίσουν τον συνοριακό φράκτη και γιατί έβαλαν στην πρώτη γραμμή του πυρός οκτάχρονα παιδάκια;»
   Επειδή, όμως, ο Γεωργιάδης θεώρησε ότι δεν ολοκλήρωσε το… ουμανιστικό του χρέος, τις επόμενες μέρες αποφάσισε να βγει και -στα κανάλια και – μιας και δεν διαθέτει δικές του πρωτογενείς σκέψεις – να πρωτοστατήσει σε ρόλο εγχώριου φερεφώνου της ισραηλινής και αμερικανικής προπαγάνδας, την οποία προηγουμένως είχε αποστηθίσει σχεδόν αυτολεξεί.
  Έτσι, με την ιδιότητα του αντιπροέδρου της ΝΔ – και ουχί του ισραηλινού στρατού – εμφανίστηκε στον Alpha 9,89 όπου ακούστηκε να λέει:
«Έχουμε μία οργάνωση, τη Χαμάς, η οποία είναι τρομοκρατική οργάνωση, η οποία παίρνει άμαχο πληθυσμό και τον βάζει στα σύνορα που γίνονται τα επεισόδια» συμπληρώνοντας το κάτωθι αμερικανόπνευστο: «Ξέρετε πολλούς διαδηλωτές να πηγαίνουν με παιδιά σε διαδηλώσεις που ξέρουν ότι πέφτουν πλαστικές σφαίρες και βόμβες;»
    Για την Χαμάς δεν θα μπούμε στον κόπο να εξηγήσουμε στον Γεωργιάδη την θανάσιμη «σχέση» της με τον ISIS, έτσι κι αλλιώς αυτά είναι «ψιλά» γράμματα για τον αντιπρόεδρο. Εδώ ας σταθούμε στο προφανές:
   Ο Γεωργιάδης – που πασχίζει να παραστήσει τον «ιστορικό» αλλά μάλλον του ξέφυγε το κεφάλαιο της Ιστορίας που καταγράφει ότι την θεωρία «δεν φταίνε οι ναζί που δολοφονούν, φταίνε οι αντάρτες που αντιστέκονται»εδώ στην Ελλάδα την ανέπτυσσαν μετά τις σφαγές στα Καλάβρυτα, το Δίστομο, τον Χορτιάτη, οι δοσίλογοι, οι γερμανοτσολιάδες και οι χίτες – είναι φανερό ότι κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες ώστε  εκτός των άλλων να μην κατηγορηθεί επί «αντισημιτισμώ».
   Γιατί, όμως, ο Γεωργιάδης, νιώθει την ανάγκη να δίνει τόσες και τέτοιες εξετάσεις στο Ισραήλ; Τι μύγα είναι αυτή που τον έχει μυγιάσει; Μήπως κουβαλάει επάνω του τη ρυπαρότητα του αντισημιτισμού και τρέχει όπου βρει ευκαιρία για να παράσχει τα διαπιστευτήρια της μετανοίας του;
   Έχει λόγους που τον ωθούν, για να αποσείσει από πάνω του την κληρονομιά του αντισημίτη εαυτού του, να χειροκροτεί με πάθος ακόμα και τα εγκλήματα του Ισραήλ;
   Και βέβαια υπάρχουν λόγοι. Πολλοί. Και σοβαροί. Από τους οποίους λογικό είναι ο Γεωργιάδης να πασχίζει να «ξεπλυθεί».
   Ας δούμε μερικούς από αυτούς τους λόγους, όπως τους είχαμε καταγράψει σε παλιότερο άρθρο μας (27/3/2014, http://www.enikos.gr/mpogiopoulos/223489/o-adonis-georgiadis-kai-oi-antres-ton-ss-pou-apeteloun-dia-tin-epoxin-tous-to-kafxima-tis-lefkis-fylis):
    α) Ο εν λόγω πριν μεταπηδήσει στη ΝΔ ήταν επιφανές στέλεχος του ΛΑΟΣ. Το 2006 στις περιφερειακές εκλογές ήταν υποψήφιος νομάρχης Αθήνας με το ΛΑΟΣ. Όμως στις ίδιες ακριβώς εκλογές, το 2002, και στο ψηφοδέλτιο του (τότε) κόμματός του στο οποίο ηγείτο ο (τότε) αρχηγός του, ο Καρατζαφέρης, φιγουράριζαν 4 ονόματα χρυσαυγιτών. Οι Κολιός Βασίλειος, Παπαδημητρίου Μιχάλης, Σκάντζος Νικόλαος και Παναγιώταρος Ηλίας (ναι, ο γνωστός…). Οι δυο τελευταίοι, μάλιστα, όπως διαφήμιζε το (τότε) κόμμα του Γεωργιάδη δεν ήταν «απλοί» χρυσαυγίτες. Ήταν μέλη της ΚΕ της Χρυσής Αυγής. Ουδέποτε αισθάνθηκε την ανάγκη (τότε) ο Γεωργιάδης να εκφράσει την «σιχασιά» του για τον ναζιστικό ολοκληρωτισμό που είχε βρει στέγη στο (τότε) κόμμα του…


Τότε που η εφημερίδα της «Χρυσής Αυγής» (19/9/2002) διαφήμιζε τους υποψηφίους της για την υπερνομαρχία Αττικής, που είχαν βρει στέγη στο ψηφοδέλτιο του Καρατζαφέρη και του ΛΑΟΣ, κόμματος (τότε) του Άδωνι Γεωργιάδη… (η φωτογραφία είναι από το «jungle-report.blogspot.gr»].
    β) Στις τότε εκλογές, με αφορμή την συμμετοχή των 4 ναζί στο ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ, ο (τότε) αρχηγός του Γεωργιάδη, ο Καρατζαφέρης, δήλωνε στο δελτίο ειδήσεων του «Αλτερ»: «Από πού προκύπτει ότι αυτοί οι 4 είναι ναζιστές (…); Έχετε δει καμία δήλωση εξ’ αυτών που να λέει ζήτω ο Χίτλερ; Η Χρυσή Αυγή είναι πατριωτική. Δεν έχει καμία σχέση με αυτά» (δείτε τη συνέντευξη στο https://www.youtube.com/watch?v=ZkSKe_WFckc). Δεν θυμόμαστε καμία αντίδραση του Γεωργιάδη για τα λεγόμενα του (τότε) αρχηγού του…
    γ) Ο (προ Νέας Δημοκρατίας) Γεωργιάδης ποτέ δεν έκρυψε τον θαυμασμό του για τον αρχιφασίστα Κώστα Πλεύρη. Η μόνιμη επωδός του κάθε φορά που συνευρίσκονταν σε τηλεοπτικά στούντιο ή αλλού ήταν: «Θεωρώ μεγάλη μου τιμή» κλπ, κλπ. O K.Πλεύρης, υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ στην Α’ Αθήνας στις βουλευτικές εκλογές του 2004, είναι ο ιδρυτής της φασιστικής ομάδας «Κόμμα 4ης Αυγούστου», σύμβουλος του Αρχηγείου Στρατού επί χούντας και διευθυντής του γραφείου του – αλήστου μνήμης – αρχιχουντικού Ι. Λαδά. Ο κύριος αυτός έχει δηλώσει: «Ουδέποτε έκρυψα την ιδεολογία μου και είναι τιμή μου που συνειργάσθην με το Στρατιωτικό Καθεστώς της 21ης Απριλίου». Ο κύριος αυτός έχει γράψει:
  • Το να είναι κανείς Εβραίος σημαίνει: «Να ψεύδεται, να ψευδορκίζεται, να εξαπατά, να γίνη τοκογλύφος και όταν έρθει η ώρα δολοφόνος χριστιανών».
  • Οι Εβραίοι είναι «Απλυτοι, αξύριστοι, τοκογλύφοι, που πιστεύουν στην εξολόθρευση των εθνών…».
  • Οτι πρέπει να υπενθυμιστεί στους Εβραίους πως «Οι Ναζί άφησαν αρκετόν υπόλοιπον από σας»και «Αι απόψεις του Αδόλφου Χίτλερ διά τους Εβραίους ήσαν απολύτως ορθαί».
  • «Ο Στρατηγός Πινοσέτ ανέτρεψε το εβραιομαρξιστικό καθεστώς του Αλλιέντε κι επέβαλε Εθνικήν Τάξιν στην Χιλήν».
  • «Οι στρατιώται των SS επολέμησαν ηρωικώς αλλά τελικώς επεβλήθη η υλική υπεροχή των Συμμάχων. Στον πόλεμον ανδρών εναντίον μαζών, επεκράτησαν αι μάζαι».
  • «Οι άντρες των SS (είχαν) αγωνιστικόν ήθος. Ιδεολογικά πιστεύω. Παράστασιν και τρόπο ζωής (…) αυτοί οι άνδρες υπηρέτησαν την πατρίδα των και την Ευρώπην με ηρωισμό (…) είχαν υψηλόν φρόνημα και την αίσθησιν τιμής (…) απετέλουν διά την εποχήν τους το καύχημα της Λευκής Φυλής».
    Όλα τα προηγούμενα περιέχονται στο εμετικό πόνημα του Πλεύρη με τίτλο «Οι Εβραίοι». Αυτός είναι ο Κ. Πλεύρης. Ο φασίστας Πλεύρης, στο πόνημα που προαναφέραμε, σε αυτόν το ρατσιστικό, ναζιστικό και φασιστικό οχετό, εκτός από τον Χίτλερ και τα «Ες-Ες», εκφράζει τη συμπάθειά του και για ένα ακόμα πρόσωπο. Για την ακρίβεια: Πρόκειται για το μοναδικό πρόσωπο προς το οποίο απευθύνει δημοσίως ευχαριστίες. Γράφει συγκεκριμένα ο φασίστας Πλεύρης στον πρόλογο του οχετού του: 
«Ευχαριστώ τον Άδωνι Γεωργιάδη, που είχε το θάρρος να παρουσιάση το βιβλίον στην τηλεόρασιν»… 
    Ναι. Ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο υφυπουργός (με τις ψήφους του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ) της κυβέρνησης «εθνικής σωτηρίας» του Παπαδήμου, ο υπουργός Υγείας της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, είναι το ίδιο πρόσωπο που διαφήμιζε από τηλεοράσεως τα «ιδεολογικά πιστεύω» του αρχιφασίστα Πλεύρη, του συνεργάτη της χούντας των συνταγματαρχών, περί το «υψηλόν φρόνημα» των… SS και περί της… «ορθότητος» των απόψεων του Χίτλερ (…)


                           Γεωργιάδης προς Πλεύρη: «Θεωρώ μεγάλη μου τιμή…»                                                     (https://www.youtube.com/watch?v=nPUVLAUoWpE)
    Σημείωση: Επειδή τέτοιοι τύποι είναι και «παλικάρια», προσέξτε τις τακτικές τους:
  • Ενώ ο Γεωργιάδης διαφήμιζε και πουλούσε το βιβλίο – ναζιστικό οχετό του Πλεύρη από την εκπομπή τηλεοπτικών πωλήσεων βιβλίων «Ελλήνων Εγερσις» που μεταδιδόταν από τον τηλεοπτικό σταθμό «Τηλεάστυ»,
  • ενώ στις εκπομπές του (αναλυτικότερα στοιχεία στο http://www.iospress.gr/extra/extra_20060801.htm) έλεγε «πρώτη φορά, σε όλη μου τη σταδιοδρομία, που έχω ένα βιβλίο που θεωρώ σημαντικό»,
  • ενώ καλούσε τους τηλεθεατές «ως οικοδεσπότης στο περίπτερο των εκδόσεων Γεωργιάδη (που) θα βρίσκεται και ο συγγραφεύς, ο κ. Πλεύρης, με το νέο του βιβλίο» (εκπομπή 26/5/2006),
  • ενώ εκθείαζε «αυτό το περίφημο βιβλίο»(εκπομπή 29/5/2006),
  • ενώ μιλούσε για ένα βιβλίο «ωραία στοιχειοθετημένο, με αποφάσεις, με πράματα-θάματα, τρομερό»(εκπομπή 30/5/2006),
  • ενώ το αποκαλούσε «το αγαπημένο μου βιβλίο»(εκπομπή 18/7/2006), 
       εντούτοις τι έκανε;
    Διαφήμιζε το βιβλίο… χωρίς να παρουσιάζει το εξώφυλλο και χωρίς να λέει τον τίτλο του, διότι όπως ανέφερε – κρατώντας πισινή – «δεν μπορώ να σας πω ότι συμφωνώ με όλα όσα γράφει», «δεν μπορώ να αφήσω κάποιον να πει, άρα δέχεσαι αυτά που γράφει το βιβλίο. Όχι δεν τα δέχομαι. Το ξεκαθαρίζω». 
    Αφού δηλαδή το διαφήμιζε και το εκθείαζε σε σημείο που ακόμα και ο Πλεύρης τον ευχαρίστησε δημοσίως «που είχε το θάρρος να παρουσιάση το βιβλίον στην τηλεόρασιν», κατόπιν τσίριζε «προς κάθε κακοήθη ότι δεν συμφωνούμε ιδεολογικά σ’ αυτό το βιβλίο», «δεν είναι ένα βιβλίο με το οποίο εγώ συμφωνώ, ιδεολογικά τουλάχιστον, όχι επί των στοιχείων που έχει».
   Τέτοια… «λεβεντιά»: Πάρτε το «αγαπημένο μου βιβλίο», με του οποίου τη ναζιστική ιδεολογία διαφωνώ, αλλά που με τα ναζιστικά του «στοιχεία», συμφωνώ…
    Αυτός είναι ο Γεωργιάδης (…)».
***
    Αυτά γράφαμε το 2014. Δεν είναι συνεπώς πρόδηλο γιατί ο Γεωργιάδης, νιώθει την ανάγκη να δίνει τόσες και τέτοιες εξετάσεις στο Ισραήλ; Δεν είναι πλέον πολύ ευδιάκριτη η μύγα που τον έχει μυγιάσει; Δεν είναι εξαιρετικά προφανείς οι λόγοι που τον ωθούν, για να αποσείσει από πάνω του τη ρεστινιά του αντισημιτισμού, να χειροκροτεί με πάθος ακόμα και τα εγκλήματα του Ισραήλ;
    Και πως το επιχειρεί; Με τον μόνο τρόπο που επιτρέπει η ακροδεξιίλια τύπων σαν τον Γεωργιάδη: Ταυτιζόμενος τόσο απροκάλυπτα με το Ισραήλ (και με την «μαμά» Αμερική) την ώρα που αυτό επιδεικνύει σε άλλους μια θηριωδία βγαλμένη από τα θυσιαστήρια που οι ίδιοι οι Εβραίοι γνώρισαν στο παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου