Μπορεί ο θείος του Δημάρχου Αθηναίων να μας προτρέπει να χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας τα ΙΧ αντί των λεωφορείων των τρόλε"υ, του μετρό και του τράμ, προκειμένου να περιορίσουμε τον κίνδυνο διασποράς του κορονοϊού, όμως ο ανηψιός του κ. Μπακογιάννης αποφάσισε να κάνει τον Αθηναϊκό Γολγοθά ακόμα πιό ανηφορικό για εκείνους που κατεβηκαν στο κέντρο όχι για σουλάτσο και καφέ στο Κολωνάκι, αλλά για να βγάλουν το μεροκάματο.
Είναι αλήθεια ότι η Αθήνα χρειάζεται πολλές επεμβάσεις και παρεμβάσεις ώστε να γίνει πιο ανθρώπινη και ελκυστική, όχι όμως με φαραωνικού τύπου αποφάσεις χωρίς να έχουν υπάρξει μελέτες που θα λαμβάνουν υπόψη και τα κυκλοφοριακά, και τα περιβαλλοντικά θέματα αλλά και την καθημερινότητα των εκατομμυρίων που είτε κατοικούν είτε εργάζονται στην πρωτεύουσα.
Η Αθήνα δεν είναι απλά μια πόλη υποδοχής τουριστών, μία ΑΟΖ για επιχειρήσεις εστίασης ή ένας φιλόξενος τόπος για χασομέρηδες που απλά κατέβηκαν για βόλτα καφέ και ...δημόσιες σχέσεις στο κέντρο, αλλά ένας Δήμος στον οποίο υπάρχουν άνθρωποι που ζούν , που δουλεύουν, που αγωνίζονται να κρατήσουν ζωντανά τα μαγαζιά τους.Υπάρχουν αγορές που δεν απευθύνονται μόνο σε μεγάλους ή μικρούς "περιπατητές" , υπάρχουν νοσοκομεία, υπάρχουν σχολεία, υπηρεσίες και χίλιες δυό άλλες δραστηριότητες που βλέπουν να εγκλωβίζονται εντός ενός ακριβοπληρωμένου κλοιού.
Υπάρχει όμως και μια άλλη παράμετρος που όχι άδικα έχει σκανδαλίσει πολλούς, αυτή του κόστους κατασκευής του σκηνικού αυτού του "μεγάλου περιπάτου".
Και πώς να μην σκανδαλιστεί όχι μόνο ο Αθηναίος αλλά κάθε χειμαζόμενος Έλληνας, όταν βλέπει π.χ πως τα παγκάκια που θα βάλει οκ. Μπακογιάννης για να ξεκουράζονται οι περιπατητές του έργου του κοστίζουν 5.700 ευρώ το καθένα;
Πως να μην αγανακτίσει ο εργαζόμενος - θύμα του κυβερνητικού προγράμματος "συνεργασία", όταν κατεβαίνοντας με χίλια βάσανα στο κέντρο για να πάρει το μισό μεροκάματο, σκοντάφτει πάνω στις ζαρντινιέρες του "μεγάλου περιπάτου" και βλέπει ότι κόστισαν στον φορολογούμενο 5.000 ευρώ η μία;
"Μεγάλος" πράγματι ο "περίπατος" του κ. Μπακογιάννη, μόνο που δεν αφορά μόνο στους δρόμους που περιέχονται στον σχετικό χάρτη , αλλά στους ισολογισμούς πολλών προμηθευτών που εν μέσω μιας πρωτόγνωρης υγειονομικής και οικονομικής κρίσης θα δούν στα ταμεία τους να μπαίνουν χωρίς διαγωνισμό 2.000.000 ευρώ για :
- 570 ορθογωνικές ζαρντινιέρες από λαμαρίνα, με διαστάσεις 1,5 επί 0,5 μέτρο και ύψος 50 εκατοστά. Το κόστος για κάθε μια προϋπολογίζεται σε 550 ευρώ.
- 22 ζαρντινιέρες «φοίνικας»με διαστάσεις 3 επί 3 μέτρα και ύψος 1 μέτρο. Κόστος ανά τεμάχιο 5.000 ευρώ
- 3 κυκλικές ζαρντινιέρες με διάμετρο 3,5 μέτρα και προϋπολογισμό 3.000 ευρώ ανά τεμάχιο
- 2 κυκλικές ζαρντινιέρες με διάμετρο 2,5 μέτρα και προϋπολογιζόμενοκόστος 3,700 ευρώ ανά τεμάχιο
- 41 κυκλικές ζαρντινιέρες με διάμετρο 1,5 μέτρα και κόστος 1.600 ευρώ ανά τεμάχιο
- 5 περιμετρικά παγκάκια για κυκλικές ζαρντινιέρες με ενδεικτικό κόστος 5.700 ευρώ ανά τεμάχιο.
- 50 ποδηλατοστάτες από μεταλλικό Inox σωλήνα σε σχήμα σπιράλ με κόστος 390 ευρώ ανα τεμάχιο
- 100 μεταλλικά καθίσματα με φωτισμό LED. Το παγκάκι είναι εξ ολοκλήρου μεταλλικής κατασκευής, έχει μήκος 1400 mm, ύψος 710mm και το πλάτος του είναι 500mm. Στην κάτω επιφάνεια του καθίσματος και συγκεκριμένα στην μπροστινή και πίσω πλευρά του τοποθετείται η ταινία LED. Ενδεικτικό κόσος ανά τεμάχιο 990 ευρώ
- 25 ουασιγκτόνιες (οι γνωστοί υψηλόκορμοι φοίνικες σαν και αυτούς που βλέπουμε στην είσοδο του Εθνικού Κήπου) με καθαρό ύψος κορμού 6-7μ και κόστος 1.700,00 ευρώ ανά τεμάχιο.
- 3 ουασιγκτόνιες multi-trunk δηλαδή με τριπλο η τετραπλο κορμό υψους 6μ και κόστος 3.200 ευρώ ανά τεμάχιο. Για τους 28 φοίνικες έχει προϋπολογισθεί κόστος 170 ευρώ για την υπόγεια στήριξη του κάθενός.
- 38 ψευδοπιπεριές με περίμετρο κορμού 25-30 εκατοστά και κόστος 350 ευρώ ανά τεμάχιο.
- 10 καλλωπιστικές δαμασκηνιές με περίμετρο κορμού 25-30 εκατοστά και κόστος 600 ευρώ ανά τεμάχιο
(τα στοιχεία που αφορούν στο κόστος των προμηθειών προέρχονται απο σχετικό άρθρο στο www.ethnos.gr )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου