ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

ΝΙΚΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ: ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ "ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΡΤ"


Με ρωτούν πολλοί για τις τοποθετήσεις που διαβάζουν σε διάφορα μέσα -και με διάφορους τρόπους... με την υπογραφή Εργαζόμενοι της ΕΡΤ. Αναγκάζομαι εκ των πραγμάτων να τοποθετηθώ...
Αποσαφηνίζω ότι εγώ ως εργαζόμενος της ΕΡΤ, δεν έχω καμία γνώση των γραφομένων αυτών, δεν ρωτήθηκα ποτέ και από κανέναν για το περιεχόμενο τους... και φυσικά ΔΕΝ με αντιπροσωπεύουν.
Την παρουσία μου την υπογράφω πάντα με το όνομα μου, τη φάτσα μου και τη δουλειά μου.
Για την ΕΡΤ μίλησα από
τις 11 του Ιούνη του 2013 μέχρι τις 11 του Ιούνη του 2015, χωρίς φανφάρες και δίχως επαφή - ούτε για δείγμα - με οποιοδήποτε πολιτικό πρόσωπο ή κομματικό σχηματισμό.
Συνεχίζω στον ίδιο ακριβώς δρόμο, χωρίς γραμμές και εσωκομματικές ίντριγκες, χωρίς ομαδοποιήσεις και παρεάκια...
ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ θέλω να σας πω ξανά... επειδή το οφείλουμε στην κοινωνία.
Νίκος Αγγελίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου