ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Η ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ "ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ" ΤΗΣ "ΠΡΑΒΔΑ- ΣΥΡΙΖΑ ΕΡΤ" ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΑΦΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ - Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ

Βίκυ Φλέσσα:«Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ο Καρυωτάκης ήταν δυστυχισμένος σε μια τόσο όμορφη πόλη όπως η Πρέβεζα» 

Σχόλιο pospertgr.blogspot.com:

Ήθελα να ήξερα αν  η "μις δεξιός πολιτισμός", που για αρκετά χρόνια εισέπραττε  ικανό  αντιμίσθιο  σαν παρουσιάστρια   στην ΕΡΤ μετά στη ΔΤ και κατόπιν  στην κατ΄αυτήν "Πράβδα - ΣΥΡΙΖΑ ΕΡΤ"και νυν   υποψήφια ευρωβουλευτίνα της Ν.Δ , πριν εκφράσει την απορία  της  για το πως  ήταν δυνατόν  να είχε κατάθλιψη ο Καρυωτάκης  ενώ  ζούσε  στην όμορφη πόλη της Πρέβεζας, αν  είχε δεί εκτός  των  δικών της εκπομπών, έστω και ένα επεισόδιο της πετυχημένης  σειράς  της ΕΡΤ  "Καρυωτάκης".
Επειδή η κυρία  Φλέσσα   βασανίζεται απο τέτοιου είδους απορίες που ασφαλώς  βασίζονται στην επιμελώς  κρυμένη  άγνοιά της  της προσφέρουμε την απάντηση όπως την έδωσε ο ίδιος ο ποιητής  στο τελευταίο  πρίν την αυτοκτονία του χειρόγραφο:
«Εἶναι καιρὸς νὰ φανερώσω τὴν τραγωδία μου. Τὸ μεγαλύτερό μου ἐλάττωμα στάθηκε ἡ ἀχαλίνωτη περιέργειά μου, ἡ νοσηρὴ φαντασία καὶ ἡ προσπάθειά μου νὰ πληροφορηθῶ γιὰ ὅλες τὶς συγκινήσεις, χωρὶς τὶς περισσότερες, νὰ μπορῶ νὰ τὶς αἰσθανθῶ. Τὴ χυδαία ὅμως πράξη ποὺ μοῦ ἀποδίδεται τὴ μισῶ. Ἐζήτησα μόνο τὴν ἰδεατὴ ἀτμόσφαιρά της, τὴν ἔσχατη πικρία. Οὔτε εἶμαι ὁ κατάλληλος ἄνθρωπος γιὰ τὸ ἐπάγγελμα ἐκεῖνο. Ὁλόκληρο τὸ παρελθόν μου πείθει γι' αὐτό. Κάθε πραγματικότης μοῦ ἦταν ἀποκρουστική. Εἶχα τὸν ἴλιγγο τοῦ κινδύνου. Καὶ τὸν κίνδυνο ποὺ ἦρθε τὸν δέχομαι μὲ πρόθυμη καρδιά. Πληρώνω γιὰ ὅσους, καθὼς ἐγώ, δὲν ἔβλεπαν κανένα ἰδανικὸ στὴ ζωή τους, ἔμειναν πάντα ἕρμαια τῶν δισταγμῶν τους, ἢ ἐθεώρησαν τὴν ὕπαρξή τους παιχνίδι χωρὶς οὐσία. Τοὺς βλέπω νὰ ἔρχονται ὁλοένα περισσότεροι μαζὶ μὲ τοὺς αἰῶνες. Σ' αὐτοὺς ἀπευθύνομαι. Ἀφοῦ ἐδοκίμασα ὅλες τὶς χαρές (!!!), εἶμαι ἕτοιμος γιὰ ἕναν ἀτιμωτικὸ θάνατο. Λυποῦμαι τοὺς δυστυχισμένους γονεῖς μου, λυποῦμαι τὰ ἀδέλφια μου. Ἀλλὰ φεύγω μὲ τὸ μέτωπο ψηλά. Ἤμουν ἄρρωστος. Σᾶς παρακαλῶ νὰ τηλεγραφήσετε, γιὰ νὰ προδιαθέση τὴν οἰκογένειά μου, στὸ θεῖο μου Δημοσθένη Καρυωτάκη, ὁδός Μονῆς Προδρόμου, πάροδος Ἀριστοτέλους, Ἀθήνας» Κ.Γ.Κ. [Υ.Γ.] Καὶ γιὰ ν' ἀλλάξουμε τόνο. Συμβουλεύω ὅσους ξέρουν κολύμπι νὰ μὴν ἐπιχειρήσουνε ποτὲ νὰ αὐτοκτονήσουν διὰ θαλάσσης. Ὅλη νύχτα ἀπόψε ἐπὶ δέκα ὧρες, ἐδερνόμουν μὲ τὰ κύματα. Ἤπια ἄφθονο νερό, ἀλλὰ κάθε τόσο, χωρὶς νὰ καταλάβω πῶς, τὸ στόμα μου ἀνέβαινε στὴν ἐπιφάνεια. Ὡρισμένως, κάποτε, ὅταν μοῦ δοθεῖ ἡ εὐκαιρία, θὰ γράψω τὶς ἐντυπώσεις ἑνὸς πνιγμένου». Κ.Γ.Κ. (Κώστας Γ. Καρυωτάκης).



Έλενα Ακρίτα κατά Βίκυς Φλέσσα για τον θλιμμένο Καρυωτάκη και την Πρέβεζα

Την έντονη αντίδραση της Ελενας Ακρίτα προκάλεσε μια δήλωση της Βίκυς Φλέσσα, που κατεβαίνει στις ευρωεκλογές με τη Νέα Δημοκρατία. Στο πλαίσιο της προεκλογικής περιόδου, η κυρία Φλέσσα βρέθηκε την Πρωτομαγιά στην Πρέβεζα, όπου παραχώρησε συνέντευξη σε εκπροσώπους τοπικών ΜΜΕ.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους, η Βίκυ Φλέσσα σημείωσε πως επισκέπτεται για πολλοστή φορά την Ήπειρο και συγκεκριμένα την Πρέβεζα, ενώ απόρησε πως ο Καρυωτάκης ήταν τόσο λυπημένος σε μια υπέροχη πόλη. «Χαίρομαι πολύ που είμαι στην Ήπειρο. Ξεκινάω από εδώ την προεκλογική μου περιοδεία. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ο Καρυωτάκης ήταν τόσο πολύ λυπημένος για να είμαι ειλικρινής, σε αυτή την υπέροχη πόλη» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αυτή την ατάκα σχολίασε με δηκτικό τρόπο η Έλενα Ακρίτα, μέσω μακροσκελούς ανάρτησης στο Facebook. Συγκεκριμένα, γράφει:


Κυρία Φλέσσα εύστοχη η παρατήρηση σας, προσωπικά αποδίδω την δυσφορία του ποιητού στις κάργες που κοπανουσαν τις μαύρες στέγες και τα κεραμίδια και στις γυναίκες που καθάριζαν κρεμμύδια. Ο συνδυασμός αυτός ντάπα ντουπα οι κάργες βάλε και την κρεμμυδίλα δεν το αντέχει άνθρωπος αυτό το χάλι κι αυτοκτονεί. Και η Μαρία η Πολυδούρη που τον είχε αγαπητικό τα ίδια του έλεγε ‘βρε Κώστα μου πού να τρέχεις ν’ αυτοκτονείς τώρα ολίγη υπομονή κι η ρουφιάνα η καργια κάποτε θα τον βγάλει τον καρασκασμό η δε κρεμμυδίλα φεύγει όταν το τσιγαρισεις λιγουλάκι’.
Κι εγώ εχω τέτοιες απορίες διότι ο Καβαφης σου λέει ρωτούσε για την ποιότητα των μαντηλιών. Με τις ώρες αυτό τώρα, που εμένα η γιαγιά με την πρώτη την καταλάβαινε την ποιότητα το καλό το μεταξωτό κάνει μπαμ έλα παιδιά τωρα σε τα μάς αυτά; Εγώ πιστευω κυρία Φλέσσα πως εξεπιτουτου καθυστερούσε και σκοπίμως ερωτούσε για την ποιότητα μάλλον του άρεσε η πωλήτρια υποψιάζομαι, προκύπτει κι από τα συμφραζόμενα πως στάνταρ αυτό θέλει να πει ο ποιητής.
Κι ο Σεφέρης έπαθε τα νεύρα του που τα αηδόνια δεν τον άφηναν να κοιμηθεί στις Πλατρες μεγάλο μαρτύριο σου λέει. Τελικώς και οι καργες και τ’ αηδόνια πολύ σκατόπουλα απεδείχθησαν πάει τους ρημάξανε τους ποιητές μας.
Αυτά τα ολίγα αγαπητή κυρία, καλή επιτυχία να ευχηθώ στον άοκνο αγώνα σας για την παιδεία και τον πολιτισμό στην Ελλάδα μας. #μας τη ζητάνε κι από άλλες χώρες
πηγη:aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου