ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Την έκοψαν από το Star γιατί φορούσε t-shirt ενάντια στις εξορύξεις


Καλεσμένη στην εκπομπή «Η φωλιά των Κου Κου» ήταν η τραγουδοποιός Sma Rag Da αλλά τελικά δεν βγήκε ποτέ.
Η ίδια, εξηγεί το γιατί:


Επειδή σας χρωστάω μια εξήγηση για την ξαφνική ακύρωση της σημερινής μου εμφάνισης στο σταρ, please keep reading. Πριν μπω στο θέμα, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρόσκληση καθώς και για τη σύντομη φιλοξενία στο κανάλι - όλοι όσοι γνώρισα ήταν ευγενέστατοι και με έκαναν να νιώσω πολύ άνετα. Και η Κατερίνα και ο Κρατερός και όλοι οι παρουσιαστές και η ομάδα με υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και μεγάλα χαμόγελα backstage.

Το πρόβλημα που προέκυψε είναι πως εγώ χωρίς να έχω προειδοποιήσει το σταθμό (δεν σκέφτηκα καν ότι έπρεπε, δεν είχα κάποια οδηγία εξάλλου) πήγα φορώντας αυτή την μπλούζα, που γράφει «οι εξορύξεις στην Ήπειρο είναι πολύ κακή ιδέα» (μιας και με κάλεσαν λόγω της διασκευής μου στο παραδοσιακό τραγούδι «Τσοπανάκος Ήμουνα», του οποίου το βίντεο γυρίστηκε στα Τζουμέρκα).
Αν σκεφτήκατε «ποιες εξορύξεις στην Ήπειρο;» μην νιώθετε άσχημα που δεν ξέρετε τίποτα. Σχεδόν κανείς δεν ξέρει. Γι' αυτό θεώρησα σημαντικό να αξιοποιήσω την τηλεοπτική μου εμφάνιση να θίξω ένα απίστευτα σημαντικό θέμα.

Δεν είχα σκοπό καν να μιλήσω γι αυτό, απλά θα φορούσα την μπλούζα. Δυστυχώς για να συμβεί αυτό έπρεπε να ληφθεί κάποια έγκριση από κάποιον ανώτερο και επειδή η φάση έγινε τελευταία στιγμή κι η εκπομπή είναι λάιβ δεν προλάβαμε να την πάρουμε.

Προς υπεράσπιση των υπέροχων κι ευγενέστατων (πραγματικά) εργαζομένων του σταρ θέλω να πω πως μου δόθηκε η επιλογή να ανεβάσουμε φωτό με την μπλούζα στα σοσιαλ μίντια του σταθμού, αλλά δεν το δέχτηκα. Εκτιμώ τα παιδιά που γρήγορα πρότειναν μια λύση αλλά ξέρω πως μέσα μου δεν θα ένιωθα εντάξει με αυτόν τον συμβιβασμό.

Δεν ήξερα ότι θα υπήρχε τόσο πρόβλημα για μια μπλούζα με οικολογικό μήνυμα

Πηγή:www.e-tetradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου