ΠΟΣΠΕΡΤ

«΄Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά» Ρήγας Βελεστινλής

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

«Μην τρελαθούμε τώρα! Τι δουλειά έχω εγώ με τη Νέα Δημοκρατία;» - Δηλώσεις (βίντεο) του υποψηφίου με τη Νέα Δημοκρατία, κυρίου Γρηγόρη Ψαριανού.

Ερώτηση: Ο Ψαριανός μπορεί να πάει στη Νέα Δημοκρατία;

Ψαριανός: Ορίστε;

Ερώτηση: Στη Νέα Δημοκρατία μπορείτε να πάτε;

Ψαριανός: Τι δουλειά έχω εγώ στη Νέα Δημοκρατία; Έφυγα από τον ΣΥΡΙΖΑ για να πάω στη Νέα Δημοκρατία; Μην τρελαθούμε τώρα! Τι δουλειά έχω εγώ με τη Νέα Δημοκρατία;

Από τότε που τα δήλωνε αυτά τα παλικαρίσια ο κύριος Γρηγόρης Ψαριανός, αφού
είχε φύγει από τον ΣΥΡΙΖΑ,  πέρασε από τη ΔΗΜΑΡ και το Ποτάμι. Από χθες είναι υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία.

Στο βίντεο που ακολουθεί η λεβέντικη απάντηση (μετά το 6.15) του Ψαριανού, του Νεοδημοκράτη (πλέον):« Μην τρελαθούμε τώρα! Τι δουλειά έχω εγώ με τη Νέα Δημοκρατία;» 

πηγη:imerodromos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου